tisdag 23 november 2010

Tired, so f-in' tired

Jag har inte sovit inatt heller, helt sjukt är det. Jag förstår det verkligen inte!

Men men, jag ska snart iväg till Vårdcentralen. Har tid hos min läkare kl 10.30. Jag får gå hemifrån kl 10, för det har toksnöat i två dygn nu, så det är en hel del snö ute + att det är oplogat. Hua säger jag! Meeeeen, jag ser fram emot besöket litegrann faktiskt.. ska ta upp en del saker osv. Spännande!
Sjukt trött är jag däremot, så jag är rätt känslig. Så kroppen går på högvarv fast hjärnan hänger inte med. Nu skriver jag bara en massa skit, jag är övertrött som sagt.. skriver sen, puss!

I havnt slept tonight.. so Im supertired. 
But I have an appointment with my doctor soon. 
So I have to stay awake. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...