söndag 21 november 2010

Lonely Day

Det har varit en ensam dag. Iofs har jag sovit mest hela dagen, men ändå. Hjärtat mitt jobbar och jag sitter här alldeles ensam, hua. Men jag lyckas mysa lite ändå, har igång lite Nekromantix i spelaren, sitter och ritar lite.. Ska nog tända lite ljus osv. Det blir fint! Jag försöker göra det bästa av dagen/kvällen trots att det är söndag. Hah.
Ikväll ska vi nog kika på Inception, spännande! Den ska vara mycket bra har jag läst/hört. Men jag försöer att inte ha några förhoppningar, det brukar bli bättre så.

Its been a lonely day, my boyfriend is working.. But he should be home soon. I'm listening to Nekromantix and i'm trying to draw.. I'm trying to make the best of the day even though its sunday, hah. Tonight we're gonna watch Inception, I hope its good. Well, thats all for now!

The lovely Johnny Depp in Cry Baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...