onsdag 17 november 2010

♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Emelie Alexandra (jag alltså) föddes på Sundsvalls BB, kl 23.29 den 1 maj 1988.


Jag har 2 yngre bröder, skilda föräldrar. En liten familj på mammas sida, och en stor familj på pappas sida. När jag var 10 år flyttade jag med min mamma och mina bröder till Dalsland - Billingsfors där vi bodde i två år. Det var inte en lätt tid i mitt liv, då jag blev mobbad under nästan hela perioden. Men efter två år så flyttade vi till Närke - Kumla. Det blev lättare, och när jag var 15 trivdes jag med livet.

Jag började gymnasiet, estetisk bild & form. Hade underbara vänner och mådde rätt bra. Men i den här åldern började ångesten smyga sig på, och när jag var 18 år så var det rätt illa. Sen dess har det gått upp och ner. Idag har jag svår ångest, hypokondri, panikångest och fobier. Men det börjar bli bättre, jag ser ljuset i slutet av tunneln.

Lite småfakta:
Jag gillar = att rita, måla, pyssla, pärla, umgås med vänner & familj, musik, kläder, skor, smink osv.
Jag gillar inte = kräks, getingar, orättvisa, när mina kära mår dåligt osv.

Så, det var en liten presentation av mig!

I was born in Sundsvall, 1988.05.01/ I have two younger brothers, one mother and one father, hah. I have moved around in sweden with my mother and brothers, but I "grew up" outside of Örebro. I lived there for eight years. Then I met my boyfriend who lives near gutenberg and i have lived with him for over two years now. In school i studied art.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...