torsdag 18 november 2010

Going the Distance

Alltså.. jag är verkligen en sucker för komedi/kärleksfilmer.

Jag kollade precis på filmen 'Going the Distance'. Och nej, det är inte den bästa filmen jag har sett, inte ens en av de bättre - men den var mysig och fin. Sånt som jag gillar helt enkelt. Mera Hollywood-kärlek till folket! Skämtåsido, jag vet ju att det inte riktigt fungerar som på film..

Fast jag har varit med om något liknande.
Min kärlek om sa att han skulle göra allt för mig. Säga upp jobb och lägenhet, lämna sin hemstad. För min skull, för vår skull, för att han älskar mig. Åh, jag bara ler för mig själv när jag tänker på det. Det är så himla fint, det är äkta och på riktigt. Som kärlek ska vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...